Deletedmom_875 banada saçma geliyor bi sürü kişiye hizmet yaş pasta ikram o bu hiç ugrasilacak gibi değil 🤣. Şey gördüm 1 tane tüm yaş pastanın yarısını kesiyorlar ½ yazıyorlar yaşını yarıladı ya anne baba bebek fotoğraf cekiniyorlar çok hoşuma gitti yapsam mi acaba diye düşündüm