Deletedmom_875 Sizce gerekli mi? Bana biraz saçma geliyor ama kaynanam çok heves ediyor yapmaya. Siz yaptınız mı yapanlar nasıl bir şey yaptı fotoğraf atar mısınız kızlar
agacsizkoala Deletedmom_875 yapmadım ama bindallının içinde el kadar bebekleri görünce bana da komik geliyor , eğer kayınvalidenizi seviyorsanız hattı için çok küçük birşey yapabilirsiniz
mehmel54 Deletedmom_875 gerekli değil kimse bilmediği için yapalım denediği için bende yapalım demedim ama yapalım deselerdi yapardım küçük bir anı eğlence olsun maksat. Kaynananla iyiysen yapabilirsin gerekli değil ama yapılabilir de
Bulgaristan-kizi Deletedmom_875 Bana çok saçma geliyor boşa para harcamak tabi herkesin kendi tercih saygı duyarım yapanlara ama Fuzuli şeylere para harcama durumum olsaydı onun yerine bi yetimi yoksulu sevindirirdim bebeğim sağlıklı şükür diye
[silindi] Deletedmom_875 kına olarak değil ama yarım pasta yapıp balonlarla süsleyip ½ yazılı şapka takıp fotoğraf çekimi olarak yapıcam ben
Deletedmom_875 agacsizkoala Evde yakın akrabalarla ufak bir şey diyor ama bilmiyorum bebeğe kina ne alaka yani 😀
Deletedmom_875 mehmel54 Ya bizim oralarda yapan yok zaten ama burda yapıyorlarmış kaynanam da heves ediyor kararsız kaldım
mehmel54 Deletedmom_875 bazı kesimlerde yapanlar oluyor duymustum bizim buralarda da yok ne kaynana tarafında ne anne tarafında olsaydı yapardım anı kalması için ☺️
Deletedmom_875 Bulgaristan-kizi Zaten ben de çok hevesli değilim bilemedim ya. Bu arada eşim de bulgaristan göçmeni 😊
Bulgaristan-kizi Deletedmom_875 ben İstanbuldayım senede 1 2 kere gidiyorum Bulgaristan’a neresinden Bulgaristan’ın ☺️