Demeali sadece süt ve süt ürünleri tüketmedim. Süt peynir tereyağı sütlü tatlılar falan. Onun dışında yaz ayıydı zaten yeşillik ve meyve boldu. Yumurta, zeytin ,domates ,salatalık, sebze ve sebze yemekleri, kuru baklagil yemekleri, çorbalar(yoğurt veya süt ile terbiye edilmiş olanlar hariç) ben çok paketli gıda tüketmem ama bir de etiket okuyup süt ürünü içerip içermediğine bakmak gerekiyor,süt tozu dahil