aylizinannesiii Tosbikkkk hareketsizlikten biraz kış mevsimi çocuklar evde dedi doktor ama artık çok yoruldu kuşum ağlıyor sürekli yapacağım diye
Kuzucuklar12 aylizinannesiii armut bol bol yedirin canim birde kış hareketsiz oldukları için buyuk tuvkaetin günü gecikiyor
Aselmehmet aylizinannesiii iki çocuğum var ikiside severek içti biri 3.5 yaşında biride şuan 5 aylık onada kullanıyorum
1_prensesannesiii aylizinannesiii ağlaması dediğim gibi çatlak oluşmuş olabilir dediklerimi yaparsanız kısa sürede rahatliycak ama tuvaletinin yumuşaması için ben duphalac kullanıyorum düzenli olarak.oda en azından yumuşak yapmasını sagliyoki dediğim şey bitkisel.bir ilac
Ee011 aylizinannesiii sürekli olıyor mu kabızlık şikayeti benim kızımda 18 aylık 6 aylıkken başladı duphalaca kıllandık yazın çok güzel yapıyordu bu aralar yine bozdu iştahsız birde
aylizinannesiii Ee011 hayır bu hafta oldu ama küçükken çok oluyordu hareketlenince yürümeye başlayınca rahatladı sadecesu bir haftadır çok sancılaniyordu dün yaptı rahatladı çok şükür