aylizinannesiii Kızlar kızım 27 aylık 4-5 gündür kabizdi libalaks lavman yaptım ama yine yapamadı ve aşırı ağlıyor yapmaya çalışırken kusarcasina ağlıyor ne yapacagim bilmiyorum tekrar lavman mi yapayım ne yapayım öneriniz nedir
1_prensesannesiii aylizinannesiii benim kızımda 18aylik uzun süredir aynı sorunu yaşıyoruz belki çatlak filan vardır ağlamasın sebebi odur benimkide agliyodu 2haftadir düzenli duphalac iciriyorum her gün 10dk ılık suya otutruyorum çıkarınca badem yağıyla poposuna masaj yapıyorum günde iki defada hameten kremi poposuna sürüyorum en azından yaparken canı acimiyo çatlaklar iyileştiği için doktor önerisi ile yaptığım şeyler bunlar
1_prensesannesiii aylizinannesiii eğer bide varsa kayısı kuru hani köylerde çir derler iki üç tane kaynatın az bı suyla ezin icirin suyunu yumusatiyor
aylizinannesiii Kızlar nolur bilgilerinizi paylaşın sabah uyanıyor tuvalet için zeytinyağı kayısı suyu herşeyi denedim 🥲
minikMarquez aylizinannesiii dulcosoft verin eczaneden alın onun yaşına göre dozunu ayarlayın dışkısini yumuşatır
Mlkhrn aylizinannesiii dulcosoft verebilirsiniz dupholac gibi tatlı değil. Nötr bir tadı var. Bizde hep işe yaradı.
Aselmehmet aylizinannesiii iki çocuğum var ikiside severek içti biri 3.5 yaşında biride şuan 5 aylık onada kullanıyorum
aylizinannesiii Mlkhrn doktora gittim son kez lavman dene dedi lavmani yaptık uyudu hala içinde uyanınca rahatlar insallah
aylizinannesiii 1_prensesannesiii yok baktı doktoru çatlak da yok sadece anestol ve hametan verdi rahat yapsın diye birde lavmani yeniden denedik bugün uyudu kaldı uyanınca yapar mı acaba bekliyorum öyle
aylizinannesiii 1_prensesannesiii kayısı hoşafı yaptım kuruşunu kaynattim zeytinyağlı yapıyorum yemeklerini ama yine kabızlık başladı
aylizinannesiii fatma_6141 sabah kahvalti yumurta domates peynir salatalık kayısı hosafi ara öğün kuruyemiş öğlen çorba iciriyorum yada biraz ne yemek varsa ara öğün yoğurt kefir activia veriyorum kabız olmasın diye ama bunyesel mi bilemedik takip edecek doktor artık
1_prensesannesiii aylizinannesiii ağlaması dediğim gibi çatlak oluşmuş olabilir dediklerimi yaparsanız kısa sürede rahatliycak ama tuvaletinin yumuşaması için ben duphalac kullanıyorum düzenli olarak.oda en azından yumuşak yapmasını sagliyoki dediğim şey bitkisel.bir ilac