Haticerdogan sizin elinizde olan bişey değil ki bu🤦🏻♀️benim oğlum 2,5 yaşına kadar geceleri hep ağlayarak uyanır ve bu bazen saatler sürerdi kalbim elimde atardı sanki biri kapıya dayanacak diye ama saolsun komşular anlayışlı çıktı…bi kaç kere denk gelirseniz bunun sizin elinizde olmadığını ve çocuğu zorla susturamayacağınızı söyleyin bi daha yapmazlar 🫶