salakmisincemilee her gece sabahlamaktan gece uykusuna hasret kaldim cok kotuyum dislerimi sikmaktan basima agri girdi 😭😭😭😭
Haticerdogan salakmisincemilee bende ve az önce bebeğim ağlıyo diye komşu tencere tavayla duvara girişti basbas bağırdı
Senemasilberen Haticerdogan sizin elinizde olan bişey değil ki bu🤦🏻♀️benim oğlum 2,5 yaşına kadar geceleri hep ağlayarak uyanır ve bu bazen saatler sürerdi kalbim elimde atardı sanki biri kapıya dayanacak diye ama saolsun komşular anlayışlı çıktı…bi kaç kere denk gelirseniz bunun sizin elinizde olmadığını ve çocuğu zorla susturamayacağınızı söyleyin bi daha yapmazlar 🫶
alisin_annesii aslında bu günler geçici lütfen biraz daha sabır unutmayınki onlar birer mucize insan yetiştiriyorsunuz bu tabikide kolay değil cennet boşuna anaların ayaklarına serilmedi sizinonlayken sabredememekten sıktığıniz dişlerinizi bir baskasi ona sahip olcak hayaliyle sıkıyor
salakmisincemilee alisin_annesii oyle ama aylardir bu durum degismiyor 6da ise gidecegim ve ben dun gece 2 saat uyuyabildim
NeseA Kız benim 4 çocuğum uyumuş ama beni uyku basmıyor😅 sabret bitanem olur böyle şeyler keşke yakın olaydık vallah bakardim bebeğine sende uyurdun oyy yavrum skma canini geçici bu gunler. Kac aylik yavrun
t_bulut Benmkide saat başı kalkıyo son haftalarda 2 yaş sendromu mu, memeyi azalttık ondan mı çözemedim uykusuzluktan hep hastayım daha boğaz enfeksiyonunu atlattım şimdi de burnum akıp duruyor vücutta direnç bende derman kalmadı
Asyece salakmisincemilee yalnız değilsiniz ve ayakta sallıyorum 13 kilo 1 den beri ayağımda sabah ayaklarım felç olmuş gibi oluyo şimdi onu düşünüyordum benim gibisi varmıdır diye bıktım gerçekten çok yorgunum
salakmisincemilee Asyece ben de oyle aylardir boyle aliskanlik oldu 6da ise gidecegim 1 bucuk saat var uyusam kendime gelemem otursam halim yok gercekten berbat haldeyim
Cilemm Ah ah bu analar hele de emek veren analar ayaklarım agridi bı baktım ateşi var üst baş soydun ateş düşürücü verdim şimdi ayakta salliyorum gece uykusunu da geçtim aralıksız 3 5 saat uyumayı özledim ben yaaaa
Oglum6ask Dertler derya bende bir çay kaşığı. Bana dokanmayın moralim bozuktur 🥴🥲 şu tencere tava çalan komşuyada ayrı sinir oldum ne yapalım gardaş cocugun ağzına bantmı yapıştıralım ne yapalım yani bir tuşu yokki sessize alalım kendisi böylemi gelmiş dünyaya ağlamadan allahım ya ne beyin yoksunları var biz deliyiz cocuk ağlasında bizde keyif alıyoruz sankiiiii bunu o komşuya iletin 🤬🥵