Ay ne güzel benim 2. Çocuğum 6 aylık bebeğim emziriyorum ama çok zorladı beni ikinci çocuk digeride ilk okul 1 olunca ikisi birden zaten 48 kg düştüm ama sezeryan göbeğim halen 6 aylık hamile gibiyim regly de olmadım keşke göbek gitse alt tarafıda sarkık şekilde duruyor ama kilo vermek istemiyorum zaten ayakta zor duruyorum peşlerinde koşmaktan 85 kg dan 5 ayda 48 düştüm :(