Merhaba kızlar, ikinci dogumumdan sonra, emzirme döneminde falan hiç kilo veremedim ama gebelikte 15 kilo falan almıştım. İstahim lohusalık döneminde bir açılmıştı ki hayatimda bu kadar yemedim. Haliyle aldiklarimi veremedim bir türlü. Neyse iki dogum arasinda iki yil gibi az bir sure de olunca göbeğim normal dogum yapmama rağmen inmedi balon gibi duruyodu. Hiçbir kıyafetim olmuyodu zayiflarim diye kiyafet de almadim kendime. İki üç parçayı döndürüp döndürüp giyiyordum. Eski kiyafetlerime iç cekiyordum. Sonra dedim böyle nereye kadar. İlkin aralıklı oruç yapayim dedim ama yedigim saatlerde baya yedim yine ona rağmen verdim epey. 16:⁰⁰ dan sonra bir şey yemedim. Ki beni ennnn çok zorlayan şey buydu. Ben ki tv karşısında agzima bir sey atmadan oturabilen bir insan asla olamadim hayatimin hiçbir döneminde. Yatağa aç girmek mucizevi şekilde zayıflatıyormus. Bir de Dogadanin kiraz saplı cayini ictim. Gobegimi sönmüştü ama hala istediğim gibi degildi. Sonra ustune spor ekliyeyim dedim esim isten 6 gibi geliyordu. Cocuklari ona paslayip yarim saat gobegimi içime çeke çeke yürüdüm nasıl yaniyor ve zorluyordu ama sonuç gitmez dedigim, alti aylik hamile gibi duran gobegimden eser kalmadi ve bunu dogumdan 20 ay sonra yapabildim. Belki fikir olur, motivasyon olur birilerine diye paylaşayım dedim.🍀🥰