Arkadaşlar ben bu ay elektirik desteği aldim yeni aile destek paketine başvuru yapmak istediğim de ise ailenizde bu paketten yararlanan birey olduğundan başvurunuz alınamıyor diyor acaba elektirik desteğiyle beraber mi yaticak aile desteği de yoksa elektirik destegi aldığım için mi öyle yaziyor