Poyrazin_annesii Balliisi he anldm cnm. Normalde erken yaptıranlarda var ama benım doktorum bana sordu yurt dışından gelen gıdenınız cok varmı dıye bende yok dedım. Ozaman menenjıt 1 yaşında yaptırsan yterlı olur dedı
Balliisi Poyrazin_annesii bak işte bundan bahsediyorum herkesin doktoru farklı benim doktorda buna benzer dedi
Fgull Poyrazin_annesii bizim doktorumuz da bir yaşından önce başlayın koruması erken başlasın dedi, bulunduğumuz şehirde çok fazla yabancı var yerleşik, o yüzden viral hastalık salgın şekilde,
Seheyas Balliisi çok şükür 2 doz kaldı dün nimenrix aşısını aldım eczanede dolapta kalıcak im ay sonra vuruluck 720 den aldım bugün 992 tl olmuş😥
Balliisi Seheyas valla sabah eczaneyi aradım bende geç kaldım zam gelmiş sabah 😒 bunada şükür ya iyi olsunlar da bebiş ler ❤️❣️
Seheyas Balliisi dün gördüm burdan hemen aradım çok şükür buldum gece zam gelmiş sağlıklı olsunlar da bütün bebişlerimiz inşAllah bunlarda geçer🤲