Burcumstk ayy bugün başıma geleni size anlatayım birde benim durumuma gülün😆dün beni aradılar yarın kuruma gelin imza atın diye tamam dedim . Bugyn eşim iştem erken çıktı sırf bunun için . 10 dakika sonra evden çıkıcaz bir bakayım dedim belki onaylanmıştır diye baktım başvurum reddedilmiş 😅sonra dün beni arayan beyfendiyi aradım ben şimdi kuruma gelicem de imza atmk için sizi mi bulayım dedim kuruma gelin dediler . Hami reddedilmiş ya belki gerek yok gelmeyin der diye bekledim ama gittim imza attım geldim boş boş 🤣çok garip değil mi hem imzaya çağırıyor hemde reddediyor 😁