İyi akşamlar arkadaşlar . Yaklaşık bir aydır yapmış olduğum başvuru süreç devam ediyor olarak görünüyordu . Bugün vakıftan arandım doğalgaz ve elektrk abone numarası istediler tekrar ve yarı vakıfa gelip imza atmam gerektiği söylendi böyle olup onaylanan var mı acaba ?onaylanacagı için mi buimza isteniyor anlamadım