bumbusannesi Ceylanbetul canim bende kizima kullaniyordjm saglikli oldugu icin ama ilinci cocugum olunca maalesef beze döndük vakit vs ayiramayinca tebrik ederim seni.. hatta suan hala var bazen bez az kalinca diğerini siparis verip gelene kadar arada kullaniyorum
Ceylanbetul ilyestaa ne Omo ne Ariel sayın ilyestaa , konu hakkında danışmak istediğim soruyla alakalı fikriniz var ise yazın lütfen
Fasulye12 Ceylanbetul Ya sonuçta uğraşan vakit ayıran sizsiniz . Siz de zaten kullansam ne olur diye sormamışsınız. Merak ettim regl döneminizde kap mı kullanıyorsunuz?
Deletedmom_72 Merak ettiğim bir şey var bu bezleri makinada hangi deterjanla yıkıyorsunuz Ceylanbetul
SweetPaw Ceylanbetul bedeni yanlış olabilir kullandığınız ürünün. Tek tip bez mi kullaniyorsunuz? Gece bu sorunu daha sık yasiyorsaniz gece kullanmak için ayrı gece bezi diye geçen bezler var onlardan kullanabilirsiniz. Birde yıkarken kullandığınız ürünlerde emiciligi etkiliyor. Yumuşatıcı kullanıyorsanız özellikle kullanmayın emiciligini azaltıyor
Ceylanbetul SweetPaw bedenini ayarlayıp da yapıyorum, yumuşatıcı hiç kullanmadım normalde de kullanmam öyle de hep işte enbaba dan dinlediğim araştırdığım sıvı deterjan diyorlwr , sıvı deterjan kullanıyorum bende , gece bezi dediğiniz nasıl ybb gece bezi mi
merveeyy Ceylanbetul lütfen kimsenin ne dedinine takılmayın sağlıksız olsaydı şuan bizde sağlıksız olurduk burda hangimizin annesi hazır bez ile büyütmüş ki herkes rahata kaçmanın peşinde tuvalet eğitiminde pijamaya yapılan kakali donlarida atarsınız çöpe artk 😅
SweetPaw Ceylanbetul evet ybb gece bezi. Bebeğiniz ne kadarlık nasıl bir süreç izlemeye çalışıyorsunuz bilmiyorum ama ben ti yaptığım için gündüz kullanmiyordum, gece için yada uzun süreli dışarda kalacaksam seyahat doktor kontrolü vs öyle zamanlarda ybb kullanıyordum o nedenle genelde cepli bez ve de gece bezleri ile ilerledim hep. 8-12 saate kadar sızdırma sorunu olmadan kullanabiliyordum. Bahsettiğim bezlerin tek sıkıntısı kirlendiginde tamamen kirliye atılması. Ben belli zamanlarda kullandığım için bu sorun olmuyordu ama Ti yapmiyorsaniz gece kullandiginiz bezleri gündüz kullandıklarınızdan farklı tercih ederseniz daha büyük kolaylık olur sizin için.
merveeyy Ceylanbetul bnde ybb annesiyim kış geldiği için sanırım çok çiş yapılıyor o yüzden taşma yapıyor ben de sizin gibi hazır bez taktım sabah yine sızdırmıştı demek ki bebişlerimizin çok çiş yapması ile alakalı bir durum aldığım sayfaya mesaj attım oradaki bayan da pofuduk donla pendon diye bir çıtçıtlı bez var hemen bambunun altına koyyosunuz
Ceylanbetul merveeyy aynn öyle hazır bezde de tasma yaşadım ben , bahsettiğiniz nasip bişey hiç duymadım ben
Ceylanbetul merveeyy öyle tabi kimsenin lafına bakmıyorum ki ben öneri almak için yazdım , yazan kişiler de konuyla çok alakasız konuşup tartışmaya yol açtılar, dedikleriniz de haklısınız 😌😌💓
SweetPaw SweetPaw @Ceylanbetul gerçi böyle yazdım ama önce nasıl bezler var elinizde neler kullanıyorsunuz onu sorsaydim belki de zaten bu şekilde kullanıyorsunuz yine de sızdırma sorunu yaşıyorsanız ya uygun beden değil yada iç bezlerle ilgili bir sorun var ki emicilik konusunda sorun oluyor