Neo baby’nin ybblerini kullandık. Bir yerden sonra ıslaklığı hissettikçe biriktirip yapmaya başlıyor ve çok fazla yaptığı için sızma oluyor. Yine neobaby’nin gece için daha kalın bezleri vardı. Onları veya normal ybb’nin içine muslin koyup kullanıyordum geceleri. Ama gece çiş yapınca, yani ilk uyanmasında değiştiriyordum. Dediğim gibi özellikle biraz büyüyünce çiş miktarı arttığı için sızıntı oluyordu. Bebeğiniz oglansa üste doğru, kızsa ortaya doğru ekstra katman koyabilirsiniz. Yazlari bez kullanmadık, tuvalet iletişimi ile beraber götürüyorduk. 18 aylık olduğunda artık bezi tamamen bırakmıştı.