ONAEA merhaba hayırlı olsun hocam, önemli niyet, yani karar vermişsiniz devamını getirdiğiniz taktirde neden olmasın? Ben 2 gün önce atandım, bebeğim ufacıktı çalışmaya başlağımda şimdi 1 yaşında girdi, çok zor asla kolay bir süreç beklemiyor seni ama yolun sonu güzel 🤗