Elifbst ya işin aslı ben görmede sıkıntı olmasından çok korkuyordum ama şükür kendine geldiğinde öyle bi sıkıntı olmadığını gördük sonrasında da dediğim gibi doktorlar hep iyi konuştu bir şey çıkmaz ama siz yinede nöroloğa gidin dediler o yüzden götürüyorum nöroloğa. Sizlerede aklımda içimde şüphe kalmasın diye sordum malum şu zamanda doktor bile güvenilmeyecek şekilde insan ister istemez rahatlatmak istiyor içini