Elifbst üst solunum yolu enfeksiyonu denmişti bize crp değeri 22,5 çıkmıştı ilk havalede şükür şimdi iyileşti ama aklımda hep soru kaldı ya bir şey olursa diye. Zaten prematüre bir bebek kızım üstüne böyle olması korkuttu işin aslı. Hastalığın nasıl geldiğinide anlamadık zaten evde hasta kimse yok kızım tek çocuk kolay kolay dışarıda çıkmıyoruz havalar soğuk diye ama. Kullanmamamız gerekli ilaçlar varmış onları ne kadar süre kullanmayacağız bilginiz var mı