smnrlkn biz yeni 8aylik olduk.
Baba, anne, anene, dede, gel, mama. Bu kelimeleri bilinçli olarak söylüyor şuan. Nerden anlıyorsunuz derseniz de dedesini gördüğünde elini gel gel yaparak dede gel diyor, aciktiginda mama diyo vs vs . Hayilirsi olsun bakallimmm 🥰🥰