7 ay 26 günlük kızım var. İki gün önce babası kapıdan içeri girince bababa dedi ve şok olduk. Yani çok erken değil mi? O demedin önce baba geldi, baba gitti falan diyorum acaba taklitten dolayı mı dedi ki ayyy çok heyecanlıyım🤭😍 sizinkiler ne zaman neler söyledi?