Kızlar burdan sorim kızım daha iyi oldu antibiyotik 3.gun ateşte 5.ci Gün oldu . Dün ateş varken dolven verince 34 lere düştü korktum bidaha hiç bişi vermedimm buqun ama ateşi 37.2 en yüksek 37.6 kaldı . Hiç birşey vermedim dahada sabıt gün boyu cikmioda inmio da 🙄 gitsem mi hastaneye yoksa iyileşio.mu.