Turunckafam merhaba benimde oğlum 3 gün önce 4 gün kadar süren ateşi oldu doktor 38.5 kadar ilaç vermeyin demisti ama ben dayanamadım verdim cünkü önünü alamazsam diye korktum acikcasi calpol bir ise yaramadı bizde en fazla 2 saat dusuruyor sonra yine aynı pedifen vermisti daha önce doktorum acmamistim onu actim kulland rahat 6 7 saat atesi olmuyordu cocugun nesesi yerine geliyordu aslında dolvenle aynı etkin madde imiş ama isterseniz bi onuda deneyin 7 kg üzeri bebekler için kullanilabiliyor. Birde alnına eklem yerlerine ayaklarının altına ılik su ile yikanmis bez koyun onunda faydasini çok gôrdüm dpktorumun tavsiyesi ile yapmistim tabi birde bir hocamiz icine cok az minnacik sirke koyun demisti