Damladogann06 benim yigenim de 2.5 yasindayken tek tuk kelimeleri vardi. Konut alirdi, anneye cok bagimliydi. Surekli aglardi vs. goz temasi vardi. Daha sonra annesi devamli onunla kartlar varya sekiller var onlari anlatip tek tek sordu gunde 1 saati buna ayirdi. 1 saat adeda yayinlari, 1 saat kitap okuma. Geri kalan saatler de iyi beslenme iyi uyku ve iyi aktivite(muzikal ve duyusal) bu sekilde ilerlerseniz ilerleme katedersiniz. Bu arada otizimli degil yigenim fakat konusamiyordu tamamen cozdu suan konusuyor 4.5 ay gecti ustunden