Mihrimahim16 [silindi] Yaptır bence aşıları… Şuan hastaneler rota virüslü çocuk ve bebeklerle kaynıyor… Ben rota yı da menenjit de yaptırdım
atlasrl [silindi] ikisi de tehlikeli olduğu için ben 3 aylıkken ilk dozlarını yaptırdım bence yaptırılmalı
Lkjhgfdsa gmeltem rota aşısına da zam gelmiş 1040 lira menenjit daha yaptırmadık zamanımız gelmedi diye onu bilmiyorum
Birbilgehanannesi Eminecak merhaba bexero da yan etkileri ağır oldu mu acaba biz de yarın ilk dozu yaptıracağız beş aylığız baya endişeliyim yan etkileri konusunda :(
Eminecak Birbilgehanannesi her bebek farklıdır görümcemin bebeğine hic bir yan etki yapmamıştı ama diger görümcem ile benim bebegimde çok ateş yapmisti 2 gün sürdü sonra normale döndü sanırım 5 aylik bebekler biraz daha zorlanıyor virüsle savaşırken ama erken olması bence en mantıklısı
Birbilgehanannesi Eminecak dün yaptırdık.. Şükürler olsun bir sorun, ateş vs. Olmadı biz de.. :) geçmiş olsun size de, şifa olsun 🙏çok endişeliydim bebekten bebeğe değişiyormuş demek ki teşekkür ediyorum 😊🙏