[silindi]
Merhaba, eğer maddi anlamda durumunuz yeterliyse kesinlikle rota virüs alışını yaptırmalısınız. Biz 2 dozu bitirdik. Menenjit aşısı için de 9.ayı bekliyoruz doktorumuz öyle söyledi. Gerekli tüm aşıları yaptırmayı hedefledik. Çünkü aşı gerçekten çok önemli. Artık ülkemizde çeşitli hastalıklar çıkmaya başladı ve bebeklerimiz bu durumdan daha çabuk etkileniyor. Eşimin arkadaşının bebeği hastalık kapmış ve rota virüsü aşısı yaptırmadığı için 10 gün hastanede yattı annesi ve babasına bile göstermediler. Rabbim bu durumu hiçbir anneye babaya yaşatmasın. Tedbir almakta her zaman fayda vardır. 🌸