Burcumus01 hastaneden hastaneye değişiyor demekki her telden çalıyor hastaneler doktorlar anlamadım gitti burda birinden daha okumuştum 18di yatış vermemişti ama aslında yatırılması lazım çünkü çok zor uyandırmak ben doğum yaptım salı günü cuma günü taburcu oldum cumartesi yatışı yapıldı pazartesi öğlen taburcu oldu yatırılması bnm için zor oldu ama onun için ii oldu çünkü uyandırmakta zorluk çekmekden kurtulmuştum ayak gıdıklaması koltuk altı gıdıklaması topuğuna vurma vücuduna ıslak bezle silme hiçbiri uyandırma da işe yaramıyordu çok güzel bi hastaneye yatışı yapıldı Pendik medipol e yoğun bakım hemşireleri çok ii Di çok ilgililerdi sürekli arayıp bilgi veriyorlardı durumum ii olsaydı Orda doğum yapmak isterdim hemşire taburcu olunca 2 ay kadar sürekli emzir dedi saat başı tekrarlama olmasın dedi öyle düzene soktum ama 2 aylık olduk anne sütünü kestik malesef mamayla ek gıdayla devam ettik