Oğlum 4. Gün sarılık oldu ne yazıkki ilk bebeğim ve tecrübesizliğin vermiş olduğu bir biliçsizlikle anlayamadım taaa ki 9. Güne kadar. 9. Gün hastaneye gidip test yaptırdığımızda 23 dü değeri. Hastanede kaldı 1 gün boyunca ışık altında. Sonra test yapıldı 14 e düşmüş taburcu edelim dendi eve gittik 3 gün sonra yine tahlile gelin dediler 12 ye düştü bir daha da test yaptırmadık benim sütüm yoktu ben mama verdim onunla toparlandı bebeğim. Ama çok zor bir süreçti. O sarılıktan uyumalarının nedeni de bayılmakmış. Allah yardımcısı olsun şu an kimin ne sıkıntısı varsa şifasını bulsun inşallah. Ama çok stresli olmayın. Benim oğlumu o mavi ışıklı küveze koydular gözünü kapattılar oğlum öyle içli içli ağlamaya başladı ki mosmor oldu çocuk ağlamaktan o ağladı ben ağladım. Çünkü bizim stresimiz onlara da yansıyor 🥺 korkmayın bu günlerde geçecek. O anlarda asla geçmeyecek gibi geliyor ama her şey geride kalıyor merak etmeyin. Allah şifasını versin tekrardan