_mom9 sabah:1 dilim ekmek,yumurta,peynir,ceviz yada zeytin bol yeşillik,kapya biber.bazende omlet,mantarlı,peynirli,sebzeli gibi
2 ara öğünğm vardı birinde kuru yemiş 7-10 adet yada kuru meyve 2 adet yanında yeşil çay yada kiraz sapı çayı gibi çaylar içtim diğerinde de kefir,meyve,chia yada keten tohumu blenderdan geçirdim içtim.yada sadece kefir içtim yanında meyve tükettim.akşamlarıda çorba,sebze yada et tavuk balık bazen bakliyat,salata yoğurt bir dilim ekmek.akşam 7:30 dan sonra asla yemek yemedim ama çay kahve içtim birde bol su.hergün spor yaptım ben.sadeve yürüyüş değil bölgesel birçok antreman var youtube da onları yaptım tavsiye ederim.