_mom9 hamile kalmadan önce ben de yapıyordum . Yani tam uymuyordum aslında Kalori hesabı hiç yapmadım , sadece şeker tüketmemeye çalışıyordum, öyle çok da dikkat etmedim başka birşeye ama çok da güzel hafiflemiştim ☺️ Benim beslenme şeklime çok uygundu sabah kahvaltı etmiyordum normalde o sebeple 12-8 arası yiyordum ben . sonra hamile kaldım , gerçi sıfır kiloyla doğuma girdim ama sonrası beni mahvetti . Bu emzirme muhabbetine maalesef geri aldım kilolarımı. Doğuma girdiğimden daha kilolu olabilirim şuan hiç tartılmadım ☺️☺️