Onurbunur Neva77 anladım gelebilirseniz neden olmasın ama dediğim gibi tek sosyal aktivite arkadaş bulmak yoksa bir iki park var onun dışında bir şey yok marketler var
Neva77 Onurbunur polis lojmanı var mı bilginiz var mı? Merkezde yaşıyoruz da sanki her gün bir yere gezmeye mi gidiyoruz ki inanın imkan olup gidememek hiç olmayıp gidermemekte daha kötü
Elasyam Neva77 2yıl Erganide görev yaptım öğretmen olarak şimdi Merkezdeyim. Ergani büyük gelişmiş bir ilçesi .