Rozerinn Neva77 aslında bu görevlede alakalı göreviniz neydi ve Ergani ile Dicle güzel bismilde bir tık iyi ama diğer ilçeler pek güzel değil
Elasyam Neva77 2yıl Erganide görev yaptım öğretmen olarak şimdi Merkezdeyim. Ergani büyük gelişmiş bir ilçesi .
MeteYmen_Annesi Diyarbakır da değiliz bitlis tatvandayım ama Diyarbakır da olan arkadaşlarım var şehrin güzel olduğunu söylüyor ama lojmanları kötüymüş ilçeleri de güzel demişti
Neva77 MeteYmen_Annesi biz zaten Diyarbakır merkezdeyiz ancak ilçelerine tayin istemeyi düşünüyoruz. O yüzden ilçeler hakkında bilgiye ihtiyacım var
superanne2 Neva77 merhaba ben ergani de yaşıyorum aslen Tekirdağ liyim öğretmenim buraya atandım burda sevdim evlendim kaldım oldukça güzel ve gelişmiş bir yer Ergani kesinlikle gönül rahatlığıyla yazabilirsiniz 12yildir burdayim
Neva77 Muniii bizim ikinci şarkımız Diyarbakır o yüzden bir an evvel bitirip dönmek istiyoruz batıya. İkinci şark olduğu için normal sürelerden bir yıl daha az kalmış olucaz. 3 yıllık ilçe bize 2 yıl olucak o sebeple
rabia87 Bizde tatvandayız ama hafta sonları gezmek için Diyarbakıra gidiyoruz merkezi cidden çok güzel
Neva77 rabia87 evet imkan çok gezilecek yer de var ama bazı sebeplerden bir de hayattan ne beklediğinde alakalı bir ili beğenip beğenmemek
Neva77 superanne2 erganiye gelmedim ama büyük bir ilçe olduğunu duydum. Daha ziyade küçük olan ilçeler hakkında bilgi almak istiyorum ben. Lice, Dicle,eğil gibi. Diğer ilçeleri hakkında bilginiz vardır muhakkak uzun süredir burda yaşıyorsunuz
superanne2 Neva77 Dicle yi iyi olarak duydum birde Ergani evet büyük ama kişiye göre değişir mesela bana göre küçük hemde çok küçük bir ilçe
Onurbunur Neva77 kocaköy deyim merkeze 50 km ismin belli olduğu gibi köyden hallice sosyal hayat sıfır
Neva77 superanne2 Dicle ve eğil e bir gidip görme şansım oldu birbirine yakın iki ilçe ama çok küçükler köyden hallice. Ev lojman olayı ve en önemlisi terör olaylarından çekiniyorum. Lice için hiç güzel birşey duymadım zaten🙄
Neva77 Onurbunur meslek neydi? Duydum orayı birçok ilçe öyle aslında ama bir an evvel bitirip gitmek için ideal. Ev bulmak zor mu peki
Onurbunur Neva77 eşimden dolayı burdayız jandarma kendisi ev bulursunuz şu aralar gidenler çok merkeze gerçi gitmeselerde bulunur