Aybukemm önce kaputu aç tanıt dediler , sonra bagajı da açtırıp oradaki yedek lastik vs tanittirdilar. Sonra araca binip hazirliklarimi yaptım. Kırmızı ışıkta geçmeyi ve sinyal vermemeyi asla affetmiyolar . L park , normal park , 25 mt geri geri sürme , anı fren ve yokuş kalkıştan sorumluyuz . Yokuş kalkista istop ettirip ettirmedigine bakiyolar . Tabi bunlari yaparken sinyalleri yine unutmuyoruz . Parklarda da dubalara ve kaldırıma değmeyecek sekilde park etmemiz isteniyor . Zaten oralara değdigimiz , çarptigimiz an sınav bitiyor . Kırmızı isiklarda , park alanlarında kısacası durup tekrar hareket edeceğimizz zaman vitesi 1e almayı unutmyoruz . Bu kadar . Düşününce insan çok heyecanlanıyor nasil yapicam diyor ama hiç öyle olmuyor o an . Direkt araba sürmeye odaklandiginiz an sinyalleride unutmuyorsunuz parklarida kuralina göre yapiyosunuz . Ama eğer yanımda müfettiş var sürüşüme bakacaklar tarzında giderseniz zaten heyecan çok fazla oluyor . Başarılar dilerim şimdiden 😊