Aybukemm bende yazıldım 3. Girişim ve sarı ışıkta geçtim diye kaldım 😔 duanıza talibim kızlar sınavım dön bir hakkım kaldı inşallah gecetim yaa,😔🤲🏻sizde inşallah bide rahat olun yaparsınız ya inanın hiç zor değil 🤲🏻sakin olun kırmızı ışıkta 1. Vitese atmayı unutmayın gobeklerde geniş alın ama büyük gobeklerde sola 30 metre kala geçin küçük gobeklerde ise sağdan geçin inşallah geçersiniz bunlar önemli bide ışıklara çok dikkat sinyallere bu kadar aslında 🤲🏻