NukleerBaslikliKizz Balinannesii Bir önceki ay benim de öyle oldu ilk defa neden anlamadım ama geçen ay normale döndü
Balinannesii NukleerBaslikliKizz of ya inşallah benim de döner her yolu deniyorum valla hasta olmak içim
Ertugrulnannesiii Balinannesii daha önce böyle bişey olmadıysa gebelikte olabilir bilemiyorum mesela her zmaan kahve akıntım olduğu için hamile kaldığım zamanda kahve akıntım olmuştu ve hamileliğe yormamistim ama hamileymisim. gecikme vs gibi başka belirti varmı?
Ayseaselinannesi Balinannesii canım stres yaparsan olman gereken adeti olmazsın bak. Akışına bırak. Ve kendinden eminsen korkmana gerek yok
Alparslan616161 Balinannesii arada oluyor bende 1 hafta boyunca kahverengi leke yle adet oluyorum kan yok full çamurumsu leke 2 hafta sonra tekrar adet oluyorum kan geliyor bnm adetim 1 ay sürüyor ondan 2 hafta arayla oluyorum o 1 ayın içinde
Balinannesii Alparslan616161 bi önceki ay 12 gün sürdü dedim ki kesin bir sonra ki ay adet olmam. Tekrar oldum ama işte kahverengi şeklinde. Karaciğere zarar veren sivilce hapını kullandım aynı zamanda belki ondan kaynaklanır diye düşündüm. Ama bekleyeceğim bakalım ay sonuna kadar
Balinannesii Ertugrulnannesiii hayır başka belirtim yok günüm belli değil zaten çok düzensiz belimde ağrı var olacakmışım gibi
Alparslan616161 Balinannesii benimde başıma doğumdan sonra geldi ilkten hamileyim heralde dedim çünkü gebeliğimin ilk zamanları yerleşme kanaması o şekil olmuştu sonradan anladım sürekli başıma geldiği için normalmiş
Ayseaselinannesi Balinannesii o zaman akışına bırak stres böyle şeyleri çok etkiliyor. Bi sürü sebebi olabilir aldığın ilaç yüzünden olabilir. Hava değişiminden olabilir. Birikmiş eski kan olabilir.