Sinem57 bende sezaryen yaptım doğumumu çoğu kişinin sütü hemen gelmezmiş benimsütüm de aksine şarıl şarıl akıyordu ama oğlum göğsümü tutamıyordu bu yüzden hastane mama vermemi söyledi aynı şekilde senin ki gibi benim sağlık Ocağı hemşirem de hemen mamayı kesmemi söyledi en başta silikon uçla emzirdim ama tam boşaltamıyordu göğsümü bu yüzden hem oğlum aç kalıyordu hem mastit oluyordum bende çözümü sağmakta buldum kısacası ben kendi sütümü vermek için her yolu denedim çok uğraştım ama sanırım artık yetmiyor.
Siz çok erken pes etmişsiniz gibime geldi keşke benim gibi sürekli olarak sağdaydınız ne bileyim atıyorum 1 ay değil 2 ay anne sütü alırdı bakmayın bende çok tecrübeli değilim ama düşüncemi paylaşayım dedim.
Annelik duygusu çok başla bir şeymiş gerçekten her şeyin en iyisi olsun en doğalı olsun istiyoruz ama maalesef şartlar her zaman el vermiyor😔