2709G benim de sütüm çok azalmıştı hatta bebeğim sadece sağ göğsümden beslendiği için yetmez olmuştu. Zamanında sağıp buzluğa attigim sütleri çözdürüp verdim de mamaya geçmeden sütten devam ettik. Ben hamileliğimden beri bebeğimin sütümle beslenmesini öyle kafaya taktım ki ne sütü artırır diye herşeyi denedim. Anne sütünü artıran 3 şey var aslında
Bol su içmek (3 litre minimum)
Bol bol emzirmek
Uyku-dinleme-huzur
Hepsi bi arada mümkün olmayabiliyor. Bazen uyandığımda göğsüm dolu oluyordu bazen sönük. Sürekli takip ede ede bende neyin süt yaptığını buldum. Bi gün önce ne yersem yiyeyim uyumadan önce
1 tane malt içeceği (e bebek de satılıyor 24 al 12 öde kampanyası var)
1 bardak ayranın içine 1 dolu bestlak damla karıştırıp içip uyuyorum.
Her sabah göğsüm dolu uyanıyorum. gün içinde sürekli sağım yapıp su içiyorum. Tek göğüs ile beslememe rağmen Sütüm inanılmaz arttı. Tavsiye ederim bi deneyin derim.