bebekece Susedsdfg kızım 4bucuk aylık emzik denemelerimiz philips avent, philps soothie, bibs, oioi, we baby. Sonuç=0 😂 her yöntemi denedim öğürüyo kızıyo asla almıyo aynı şekil beni emzik olarak kullanıyor alıştım artık ne yapim🥹
hulya09 Susedsdfg emerken memeyi bırakınca verin ben öyle yapmıştım emerek uyuyoruzda biz 1 yaş civarı bıraktım sakız gibi estemeye başlamıştı çünkü
Doganinannesi_ Susedsdfg ilk tipine kanıp frig almistim almadı bebegim Philips aventi herkes övünce aldım o günden beri tutuyor
Nefeshiramm Susedsdfg valla sana umut olurmu bilemem ama ikizlerim var 4 ay 22 günlük Bi tanesi 20 gündür emzik tutuyor diğeri de dünden beri mırç mırç emiyor 🤣🤣 3 ay çok uğraştım ben koydum o çıkardı ben koydum onlar kustu bende pes ettim geçenlerde emzik elime geçti dolabı temizlerken Bi deneyim dedim koyduğum gibi biri tuttu diğeri yine attı. Dünde misafirim vardı ikizlerden emzik emmeyen ağladı epey arkadaşta emzik verelim dedi kız tutmuyor naptıysam dedim. Yok yok tutar Bi ver dedi vermemle emziğe yapışması bir oldu 🤣🤣 biraz yalancı duruma düştüm olsun tutsun yaa yeter dünden beri emiyor işte weebaby kelebek şeklinde olanı etmiyorlar
Bartu_2022 Susedsdfg philips avent ultra air kullanıyoruz 3 kızım tutmadı sadece oğlum tuttu 4 günlükken denemek için vermiştim tuttu yani ne yaparsan yap tutmayan bebek tutmuyor🤗şimdide bıraktırmak istiyorum geceleri kabus gibi emzik düşünce kalkıyor🤦♀️🤣
Hefnan Susedsdfg dünya paralar döktüm emziğe kızım gitti wee damaklı emzik 01 numarayı tuttu 😀 2 aylıkken tuttu şükür 🤗
Birdunyabircennetannesi Susedsdfg 1 buçuk senedir aynı emziği kullanıyor 🤦 Emzige zorla alistirdim 5 6 emzik sonrasında aventi tuttu ve büyüğünü yine istemedi almıyor hala 0-6 ay kullanıyor 🤦
Zehrakrts Susedsdfg benşmde oğlum 2 aylık denemedim emzik kalmadı philips falan hak getire 😅 eşime hamilelik haberi verirken aldığım emzik vardı wee baby son çare dedim birde bunu vereyim daha ilk vermemde emdi hala daha onu kullanıyor 😅😅
Scemiha Susedsdfg 8 farkli emzik aldım, kiraz uç, damaklı falan hic birini kabul etmedi. Bizde 2 aylığız beni emzik olarak kullanıyor dediğiniz gibi :(