Susedsdfg kızım 4,5 aylık tuttu emziği. Bende senin gibi 20 çeşit aldım. Ama mama ile beslendi hep hiç beni emmedi. Biberonu avent ama emziği tommme tippe marka aldım. Bazı bebekler 4.5 ayda tutuyor. Bence sürekli denemeye gerek yok. Ara ara denesen yeter. Tutacağı zaman hemen tutuyor zaten . Bizim biberonun başlığı gibiydi aldığım marka belki ondan tuttu.