Esrakse Ffak ya benim de eşim de horluyor, kızım hemen uyanıyor dürtüp duruyorum adamı 😂 sonunda odadan gidecem diyor ona da kıyamıyorum
Cagla6060 Ffak benim oğlum geceleri uyumadığı için biz salonda takılıyoruz o rahat rahat yatıyo uykumuz düzene girince o salona biz odaya tek çare bu
papatyahanim0905 Beraninannesii ay ne iyi bizimkinde boynu yukarda da olsa horluyor 🙄 heleki çok yorgun olduğu günler ses daha şiddetli. İkna edin eşinizi 😊 evet çünkü ses o kadar ürkütücü ki ah yavrularım şu horlama olmasa
Eymen___72 Beraninannesii ah keşke böyle bir çözüm bizde de olsaydı ama hiç bir şey fakda etmiyr yataklari ayrdk
yaprak_34 Ffak horladığı için ve siğara içtiği için salonda yatıyor .Siğara içen bir insanın sabaha kadar kızımla aynı havayı dokumasına müsade etmem .
Luna_woman Ffak Yastık deneyin birde şu kafa şeklini alan ortepetik yastıklar var onlardan. Benim eşim de çok olmasa da horlardı.Sesi kesildi😂
Saresi Ffak ben de normalde bebeğimin gece yürüme sesine uyanırım o kadar hafiftir uykum ama eşimin horlamasını duymuyorum😅
Nereleregidem Ffak 😂😂 benimkinin horlamasi bitse oksurmesi bitmiyor bunların hepsi bitse gazı bitmiyor biz odaları ayırdık bebek deliksiz uyumaya başladı 🤩
sihirbakani Ffak aha bu bizim aile sanki ben yazmışım 😂Bazen eşime bir yapıştıriyorum sussun diye sabah uyaniyor hiç birşey hatırlamıyor 😂