Ffak Arkadaslar eşim ben bebiş suan aynı odada kalıyoruz bebeğim 3 aylık olduğu için. Eşim cok horluyor bebek bazen horlamasına uyanıyor bazen ben yatamıyorum tam bebeği uyuttum diyorum horlamasına uyanıyorum.😀 çözüm öneriniz var mı ya
Saresi Ffak benim eşim kadar horlayan ne gördüm ne duydum 🙈 normalde çıt olsa uyanırım eşimin horlamasından etkilenmiyorum ve kızım da öyle 😂 o anne karnında alıştı da bana ada Allah tarafından verilmiş bi lütuf yoksa iş makinesi yanında sessiz kalır 😂😂😂😂
Eymen___72 Ffak çözüm oda ayırmak. Maalesef bizim öyle oldu eşimde bnde alıştık cunki çok fazla horluyordu oğlum zaten saat başı kalkıyor mecbur ayirdm
Eda5358 Ffak Ben geceleri pış pış sesini açık bırakıyordum gece boyu çalıyordu sürekli o yüzden çok etkilenmiyodu horlama sesinden
papatyahanim0905 Ffak hhhah aynı benimki 😂 bende çıt sese uyanan birisiyim. Bebeğim uyusa ben uyuyamıyorum öyle bir döngüye girmiştik. Bazen ayrı yatıyoruz arada kafamıza estiği gibi. Zaten zar zor uyutuyorum 🙄 sese aşılması imkansız 👎🏼
Ffak Saresi ayy bende tam tersi çıt sesine uyanırım çok özendim size ve bebeğinize 😀😀 doğal beyaz gürültü 😀😀
Saresi Ffak ben de normalde bebeğimin gece yürüme sesine uyanırım o kadar hafiftir uykum ama eşimin horlamasını duymuyorum😅
Ffak Eda5358 anladım mantıklı en son bende öyle yapıcam heralde ama yatağı o bıraksın ben niye bırayım ki 😀
papatyahanim0905 Beraninannesii inanın işe yaramıyor🙄 burda bir postta görmüştüm ameliyatına varana kadar eşim oldu ama geçmedi diye biz kadınlr maalesef eşlerimizin bu huyları konusunda sanırım şansızız😒
Beraninannesii Eymen___72 Aslında bir çözümü var bizim ama yapmıyor eşim başını yastığın en üstüne koyduğunda horlamiyor aslında . Bakalım bant etki edecek mi🥲🥲
Eymen___72 Beraninannesii ah keşke böyle bir çözüm bizde de olsaydı ama hiç bir şey fakda etmiyr yataklari ayrdk
Beraninannesii papatyahanim0905 Benimle inatlasmasa horlamayacak aslında boynunu çok buktugunde horluyor biraz yukari kaydırsa kendini o sese maruz kalmayacağım 😅 6 aylık oğlum bazen gece korkuyor horlamasina 😅 bakalım deneyip göreceğiz etki edecek mi….
papatyahanim0905 Beraninannesii ay ne iyi bizimkinde boynu yukarda da olsa horluyor 🙄 heleki çok yorgun olduğu günler ses daha şiddetli. İkna edin eşinizi 😊 evet çünkü ses o kadar ürkütücü ki ah yavrularım şu horlama olmasa