yazgulu123 bende öyle düşünüyordum ama çevremde bir kaç kişi bizim zamanımızda 9. Ayda aşı yoktu bi su çiçeği geçirdi ishal ateş yaşadık çok kilo kaybetti maf oldu vs gibi yorumlar yaptı ebeye ve doktora danıştım bu konuyu aşıları çok suçladıklarını otizm ve diğer hastalıkların gebelikten ve genetik olduğunu artık insanlar keyifleri için çocukların eline veriyorlar tv tablet bakıyorlar keyiflerine sonra çocukları hasta oluyor aşıları suçluyorlar herşeyi konuşuyorlar yaptır dediler yaptırdım kış ayındayız ve salgın var şuan mülteciler heryerde ve hiç biri aşılı değil Allah korusun onlar daha bebek ve bağışıklıklıkları çok düşük zaten kızamık su çiçeği aşısı bu 1 tane vuruluyor koldan 1 yaşlarında 3 tane inanın çocuğum iğnede ağlamadı bile içinizi rahat tutun bende çok takıntılı bi anneyim herşeyi kurarım kafamda yapılan her aşıyı sisteme ve aşı kartlarına kayıt alıyorlar bizde hepsini vurulduk hasta olsa kendinizi suçlayacaksınız 🥹✨