Astral merhabalar öncelikle aynı şeyleri yaşadığım için çok üzüldüm. Benim iki tane düşüğüm oldu. Sonra banada eşimede bir sürü test yapıldı herşey normal en sonunda üroloji muayenesinde eşimde varikosel olduğu anlaşıldı (damar tınkanıklığı gibi birşey) minik bir operasyonla damar açıldı. Kısa bir süre sonra ben hemen kızıma hamile kaldım maşallah herşeyimiz sağlıklı ilerledi. Şuan kızım iki yaşında. Kızım 1,5 yaşındayken yine hamile kaldım bundada düşük ve kürtaj yaşadım. Çok zor günlerdi. Şimdi eşim yeniden doktora gidicek belki damar yine tıkanmış olabilir diye. Tekrarlayan düşüklerin muhakkak ciddi bür şekilde araştırılması gerekiyor. Hangi şehirde kuzeniniz? İyi bir doktora gitmeli.