Kızlar merhaba kuzenim hamileydi 3. Kez hamile kalıyor bi öncekilerde ilki 2 aylığa yakınken kürtaj oldu kalbi durmuş 2. De parça olarak düşük yaptı 3. De yine 2 aylık hamileydi ki az önce kontrol nasıl geçti diye sorduğumda kalbi durmuş kürtaj olacak dedi çok üzgünüm çok istiyordu bebeği olmasını son hamileliğinde de kalp atışını falan duyduğunda çok sevinmişti rahatlamıştı zaten kalp atışını duyana kadar umudu yoktu kesin düşük olur yine diye şimdi hiç umudu kalmadı sanırım bu durumu yaşayan yada çevrenizden şahit olduğunuz var mı? Ve üst üste düşük ve kürtaj yumurtalıkları ve bi sonraki hamileliği etkiliyor mu bununla ilgili bilgisi olan varsa yazabilir mi?