Bende cumartesi günlerine denk getiriyorum eşimin evde olduğu saatte 10 seans seans başı veriyoruz 300 TL olarak tüm vucut üflemeli Bi cihaza koyuyorlar ilk sonra altıncı seanstan sonra buz lazere koyacaklar ilk iki seansta kıllar çok güzel döküldü çıkmadı ama üçüncü seansta pek etki göremedim bakalım beşinci seansa gitcem iki haftalık aralarda da iki bölge kontrol oluyor