Cagla96 mrsirmak bende 4 numara kullanmaya başlamıştım çünkü dediğin gibi bacaklarını sıkıyordu şu an 4aylık 4 numara kullanıyorum ve kilot bez kullanıyorum ben çok memnunum
Esraabozdemir09 Funymumy kız ve erkek farkediyor sanirim . Bizim komşunun kızına da büyüktü bizim Tosuna tam geliyor