mrsirmak benim bebegım bir bucuk aylık molfıx ın ıkı numara bezinı kullanıyorfum sımdı sleepy uce gectım cunku kakası tasıyorfu ve molfıx in ıc lastikleri o kadsr sıkı ki her yerinde iz yapıyor gevsek baglasam da aynısı oluyordu aya takılma bence. Kızım cok kilolu da degil ama uce gectım ben daha rahat ediyor ve sleepy molfıx e gore ck cok daha guzel yumusak hafif ve iz yapmıyor ben cok memnunum