cutiebun_ ebrarmom ben pusete koyuyorum emniyet kemeri ile de güzelce bağlıyorum kullanıyorum genelde bebekler arabaları sever uyuyorlar yani. iki çocuğumda da böyle yaptım. 😊
Ballrengiii ebrarmom ben kullandım canım hatta daha küçüktü yakın bi yere gidecektim zaten bebegim arabayı seviyor binince uyuyo seninkide öyleyse korkacak bir şey yok bence
Elika00 Mermaid34 ben normal oturtuyorum arkaya bakarak 10 aylık bebek gitmez bence tutamazsın arabada
KLbRaa Elika00 evet tutmak biraz zor ön tarafa dönük oturuyor elinede yemesi için bişey veriyorum o şekilde ilerliyoruz bizde
KLbRaa Mermaid34 evet gerçekten çok pahalanmış benim bi tanıdığım vermişti ama ön koltuğu en arkaya itekleyip airbagı kapatıp bebeğinizi ön koltuğa oturtulabilirsiniz
Mermaid34 KLbRaa oto koltugunu ön tarafa koyma ihtimalim yok maalesef. Hem isofix bağlantısı yok orda hem de aracım tek kapı. Bebeğim uzun boylu pusete sıgmıyor. Ay basında paraya kıyıp Bi ayna alıcam mecburen :/
ebrarmom Giderken ön koltukta dönerken de arka koltuktaudı bebeğim. Her şey yolunda gitti hepinize teşekkür ederim