ebrarmom Kızlar 50 günlük bebeğim var, şimdiye kadar hiç onunla yalnız arabaya binmedim. Yarın bir yere gitmem lazım ama sürekli bir yere gitmek için yanıma birini bulmam zor oluyor ve birilerine bağlı olup onlara göre hareket etmek istemiyorum. Bi yandan da cesaret edemiyorum ben önde bebeğim arkada. Hiç bu kadarr küçük bebekle araba kullanan oldu mu korkmam gerekir mi yoksa rahat oluyor mu
Elika00 ebrarmom minicik olduğu için hiç korkma ağlarsa uygun bir yerde durursun panik olacak hiçbirşey yok 💚
KLbRaa ebrarmom 10 aylık bebeğim var ilk zamanlar arkada annem oturuyordu yanında. Sonra bebek aynası aldım onunla daha rahat sürüyordum.
2prnses1prens ebrarmom 3 tane çocugum var en küçüğü 3 aylık hepsini doldurup geziyorum 😅bi kere çık devamı gelir
BerkJir ebrarmom ben koyuyorum arka koltukta oto koltuğuna ( travel sistem bebek arabası almıştık onun puseti oto koltuğu oluyor ) öyle seyahat ediyoruz ama uzun yol değil yani 15-20dakikalık mesafeler ☺️
ebrarmom Elika00 ya zaten normalde arabaya biner binmez uyuyo ama eşim kullandığı için arabayı benim kucağımda oluyordu, umarım endişeleneceek bir şey olmaz ❤️
guno Bu biraz size bağlı ya benim de pratiğim çok iyi değil, panik de biriyim, yakın mesafe kullanıyorum sadece. Üç dört kere çıktım bebekle. Bir keresinde çok ağladı ben de panik oldum kaza yapacaktım :/ ama panik olmazsanız halledersiniz.
ebrarmom KLbRaa annemle aynı şehirdeyiz ama aramız uzak ve her seferinde onu çağırmak istemiyorum. Umarım cesaretimi toplayıp yalnız gidebilirim ve sonuç güzel olur
Mermaid34 KLbRaa merhaba nasıl bir ayna kullanıyorsunuz? 10 aylık bebek sanırım hala arkaya dönük oturuyor. Ebebekten ayna baktım çok küçük. Koltuk başlığına takılanlar çok pahalı :/
Elika00 ebrarmom ah her an heyecanlı. Hiçbirşey olmaz merak etme ennnn ennnn kötü ağlar çekersin bi kenara ilgilenirsin zaten sürekli uyur arabada
guno ebrarmom arabayı iyi sürüyorsan hiç panik yapmaya gerek yok. Bebeğin de küçükmüş zaten uyur muhtemelen
Elika00 Mermaid34 ben normal oturtuyorum arkaya bakarak 10 aylık bebek gitmez bence tutamazsın arabada
KLbRaa Mermaid34 evet gerçekten çok pahalanmış benim bi tanıdığım vermişti ama ön koltuğu en arkaya itekleyip airbagı kapatıp bebeğinizi ön koltuğa oturtulabilirsiniz
Deletedmom_39 ebrarmom offff 15 yıllık şöförüm bende 3 aylık bebeğimle henüz yalnız yola çıkamadım 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Denniscab ebrarmom valla 11 aylık bebeğim daha 1-2 kere kullandım demin daha eşimi havaalanına bırakmam gerekti alanda evime 5 dakika dönüşte panikten kalp krizi geçircektim, o kadar korkuyorum ki ağlarsa, panik olursam Allah korusun kaza yaparsam diye 😔bence çıkın ki alışsın ben hep yanında otura otura alıştırmadım
eserekli_kiz11 ebrarmom canm bn 10 gunlukken basladim hic endise etme bn ilk etapta pusette on koltga kemerle bagliyodum sag seritten daha yavas gidiyordm eger bebegnzn sevdgi melodi varsa arabada onu acarsiniz
Demeteymenim Doğar doğmaz gezmelere basladik biz oğluşumla oto koltuğunu ön koltuğa aliyordum extra birde normal kemeri bağliyordum o sekilde geziyorduk arkada yalniz basina oturmazdi mecbur one aliyordum
mashaa ebrarmom Hiç korkmayın baktınız çok ağlıyor durursunuz müsait bir yerde. Ben öyle yapa yapa gidiyorum gitceğim yere