Derininannisi Umaygamzd çalışanlar için rapor parası 300 tl doğum parası 180 tl süt parası 6800 tl de rapor parası aldım ben
Tuba_01 deletedmom719 ama biri ödeme aşamasında hep yazar git bak dedi bilemedim bende . PTT karşımda zaten 😁
Sibelsahin Ben geçen hafta başvuru yaptım 21 Ekim’de alırsınız dedi bana.ama çalışıyosanız muhasabe onay verince hemen yatıyo para.
elisahira Tuba_01 6 ay oldu doğum yapalı ama hala ödeme aşamasında deniyo birde 2. Çoçuk için süt parası ne kadar. Acaba bilgisi olan varmı
[silindi] Tuba_01 ben de 28Haziranda doğum yaptım yeni aldım daha 300tl yi birde tabi hemen basvuramadik 20gun felan sonra basvurabildik
Sevda_Beyaz tubabdullah tubabdullah ya öğretmensınız ve bu yasadan haberınız nasıl olmaz 👎 hakkınız olan bi para bu
Sevda_Beyaz tubabdullah tubabdullah ya öğretmensınız ve bu yasadan haberınız nasıl olmaz 👎 hakkınız olan bi para bu
Sevda_Beyaz Umaygamzd calışanlar için evet rapor parası var tabi şartlarına uygunsanız mesela 5 gün sonra 10.000 alcam
Zahidefem Tuba_01 benim e devletten gorunmedi gttim 180 tl olan almaya baktim 300 yatmis dogundan 1 ay sonra almistim
Sevda_Beyaz Umaygamzd SGK dan aldığım 10.000bin tl maaşınızın brütüne göre hesaplanıp verılıyor herkes için aynı tutar geçerli değil ama