Deletedmom_41 benim ilk doğumdan 1 yıl sonra 2-3 kg fazlayla eski kiloma çok yaklaştım ama fizik aynı fizik değil, sıkılığı tüm görüntü bambaşka. Şimdi 2 doğumda birbirine yakın zamanda olduğu için vucudum bocaladı. Aralarında 2 yıl var ve 2side sezaryen. Hamilelikten önce kendimi kilolu bulurdum 65 kg. Boyum 172. Ama şuanki halime göre ozaman gayet idealmişim. Şuanki halim obez gibi geliyor kendime . Enine boyuna bişey oldum😅